Odpowiedzi

2010-03-08T19:18:05+01:00
Ponieważ to największa część lasów na świecie .O wielkiej ilośći drzew,które są szybko wycinane i przerabiane w papier.
Dlatego szybko ulegają zniszeniu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:18:37+01:00
Lasy te ulegają zniszczeniu z powodu cennych drzew w nich rosnących. Ludzie wycinają je aby pozyskać cenne drewno i kauczuk. Dziennie wycina się wiele hektarów lasów równikowych, a przecież są one bardzo ważne dla życia ludzi na Ziemi, gdyż dostarczają ogromną ilość tlenu niezbędnego do oddychania.
3 5 3
2010-03-08T19:23:55+01:00

Ponieważ ludzie wycinają je żeby pozyskać na nich drewno, kauczuk.
Są bardzo ważna dla życia ludzkiego, bo dostarczają bardzo wielką ilość tlenu do oddychania
2 5 2