Odpowiedzi

2010-03-08T19:20:36+01:00
Polecam wam film kryminalny pt." _________ " jest świetny .Naprawdę warto go zobaczyć.Jest w nim wiele ciekawych i przejmujących scen.Zobaczyłam go już 5 razy i nadal mi się nie znudził !!!
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:23:43+01:00
Hej Marcin mówię Ci warto obejrzeć ten film Redbelt naprawdę świetnie wykonane sceny kaskaderskie, a warto też obejrzeć, gdyż wątek miłosny muszę przyznać niczego sobie. Aktorka, która gra główną rolę jest ujmująco piękna. Zresztą obejrzyj sam nie pożałujesz!!
6 3 6
2010-03-08T19:26:50+01:00
Drodzy koledzy chętnie polece wam Camp Rok ,jest naprawde fajnym filmem.
Opowiada o tym jak pewna dzieczyna kłamie wszystkich by być lubianą na obozie nawet sławnej osobie.Ten piosenkarz szuka dziewczyny ktora zaspiewala ''oto ja''.Gdy pewna koleżanka odkrywa ten sekret wyjawnia wszystkim i nie jest lubiana. Po koncercie bohaterka spiewa angielska wersje ,,Oto ja" i piosenkarz odkrywa ze to ona i dolacza sie do niej.
Własnie ten film bardzo chce polecic.(za błedy przepraszam)
8 2 8