Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:23:44+01:00
Etna (Wlochy) 3323 m n.p.m
Wezuwiusz ( Włochy) 1281 m n.p.m
Kilimandżaro (Tanzania) –5895 m n.p.m.
Orizaba (Meksyk) 5700 m n.p.m.
Hekla (Islandia) 1491 m n.p.m.
Katla (Islandia) 1363 m n.p.m.

Produkty to : lawa, popioly, gazy , dymy wulkaniczne
2 5 2
2010-03-08T19:25:33+01:00
Na zadanie 1 już odpowiedziałam w poprzednim Twoim zadaniu :P

2.strzępy lawy, popiół wulkaniczny, bomba wulkaniczna
2 5 2
2010-03-08T19:30:39+01:00
1.Etna 3323 - Włochy
Kluczewska Sopka 4850 - Eurazja
Guallatiri 6060 - w południowym Chile
Hekla 1491 - Islandia
Wezuwiusz 1281 - Włochy
2. magma, materiały piroklastyczne, substancji lotne: gazy, pary.