Odpowiedzi

2010-03-08T19:23:22+01:00
Kiedy siedzisz przy zadaniu nie myśl wtedy o kochaniu bo kochanie bardzo szkodzi temu co do szkoły chodzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:25:13+01:00
1. Gdy rano wstałam w okno spojrzałam usłyszałam głos słowika, że mam wpisać się do ............ pamiętnika.

2.Jeśli biec to dwa słońca, jeśli marzyć to do końca , jeśli całować to serdecznie, jeśli pamiętać to już wiecznie.

Pozdrawiam Cię serdecznie ;)