Odpowiedzi

2010-03-08T19:24:35+01:00
Mendel od lat miesza w Warszawie... ale urodził się w Gdańsku
2010-03-08T19:24:36+01:00
Mendel Gdański urodził się w Gdańsku a nie Warszawie. W Warszawie mieszkał przez wiele lat, jednakże urodził się w Gdańsku niezaprzeczalnie! Z reszta sama nazwa o tym świadczy :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:25:06+01:00
Tak, Mendel Gdański urodził się w warszawie
1 5 1