To są hasła do krzyżówki z ekonomii.
1.Formularz z wydzielonymi rubrykami do wypełnienia
2.Forma zysku zaliczona wg. odpowiedniej stopy procentowej
3.Ogólnie pojęty majątek w formie pieniądza
4.Zestawienie aktywów i pasywów sporządzone na dany dzień
5.Zaliczka, zadatek
6.Nowa wiadomość
Bardzo proszę o pomoc.

2

Odpowiedzi

2010-03-09T10:31:26+01:00
1.wniosek
2.odsetki
3.aktywa
4.bilans
5.przedpłata
6.new message
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T10:33:44+01:00
1 Druk, wniosek
2 Odsetki, Dywidenda
3 Fundusz, Aktywa
4 Bilans
5 Przyszłe należności, przedpłata
6 News

Musisz sobie wybrac bo nie wiem na ile liter odpowiedzi
1 5 1