Odpowiedzi

2010-03-08T19:27:48+01:00
A=100m=1000dm
b=50m=500dm
c=2dm

v=abc=1000×500×2=1 000 000dm³= 1 000 000 litrów wody trzeba wlać
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:30:46+01:00
A=100m=1000 dm
b=50m=500 dm
h=2dm

V=a*b*h
V=1000*500*2
V=1 000 000 dm^3 = 1 000 000 l
1dm^3=1l

Odp.
Na lodowisko potrzeba milion litrów wody.
pozdrawiam:)
2010-03-08T19:31:00+01:00
P prostokatu = a x b = 100m x 50m = 5 000 m kwadratowych
2 dm = 20 cm
5 000m = 500 000 cm

V= 20 cm x 500 000cm = 10 000 000cm sześciennych = 10 000dm 3 =10 000 l

Odp: trzeba wlać 10 000l