Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:33:03+01:00
Z 2l -- 10 l

1 uczeń wypija - 0,25 l
352 uczniów wypija - x
x= 88 litrów napoju wypija 352 uczniów dziennie
440litrów wypije 352 uczniów w 5 dni

z2litrów - 10 litrów napoju
z x - 440 litrów
x= 88 litrów soku potrzeba
1 5 1
2010-03-08T19:33:54+01:00
250 *352 = 88000 ml
88000 * 5 dni =440000ml
440000ml : 5 =88000

odp 88000ml = 88l :)
1 5 1