Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:35:37+01:00
Ladna
zgrabna
piekna
zlotowlosa
waleczna
powazna
zaskakujaca
rzetelna (w naszym herbie nas broni)
2010-03-08T19:51:07+01:00
Piękna jak ryba ciekawa fascynująca legendarna z mitów niesamowita dziwna przerażająca rozumna
2010-03-08T20:01:28+01:00
1 . złośliwa
2.wredna
3.tajemnicza
4.piękna
5.uwodzicielska
6.sprytna
7.przyjacielska
8.kuszące
9.drapieżne
10.pełna wdzięku
11.wabiąca