Odpowiedzi

2010-03-08T19:36:20+01:00
-wycinki lasów,
-budowy sztucznych zbiorników wodnych,
-rozbudowy wielkich miast,
-rozbudowy wielkich zakładów przemysłowych
-spaliny samochodowe
-korzystanie z różnych urządzeń elektrycznych
-emisja licznych gazów cieplarnianych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:42:01+01:00
1-człowiek produkuje w fabrykach dużo toksycznych substancji i oparów które wyniszczają nasze srodowisko i ekosystemy w nim zawarte ;

2 - człowiek ma również wpływ na takie rzeczy jak kłusownictwo co prowadzi do wymierania gatunków ;

3 - człowiek wycina lasy co prowdzi do efektu cieplarnianego;

4 - budowa sztucznych zbiorników wodnych ;

5 - rozbudowywanie miast i fabryk przemysłowych;

6 - stosowanie różnych urządzeń elketrycznych tj. pralka, która emituje substancje, która niszczy powłokę ozonową.
1 5 1