Odpowiedzi

2010-03-08T19:32:53+01:00
Grzegorz wajhe przełuż.! hehe:D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:34:47+01:00
Grzegorz niekiedy kaprysi. Stwarza pozory, ze odsprzedaje prace magisterskie po prawdzie, to piluje po nocach odtwarzacze DVD i Divx. W pracy powierzaja jemu archaiczne nocniki. Czlowiek brudzi. Grzegorz pomaga innym polerowac poplamione sztucce. Grzegorz, kiedy tylko moze, truje o latajacytch spodkach. Ma niestety smierdzace nogi, zacisniete usta i zwisajacy brzuch. Praktycznie zawsze ma poglady jak idiota. Kiedy starzeje sie czesto dziwaczeje. Jego cel zyciowy to plucie pod nogi.
Albo :
Grzegorz - Tęgi frajer, mieszka na wsi, postrach krów w oborze.
2010-03-08T19:56:55+01:00
Grzegorz - tęgi frajer, mieszka na wsi i wali mu z gara, postrach krów w oborze.