Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T17:19:23+02:00
AZOT :

Stan skupienia:gazowy
Barwa: bezbarwny
Gęstość 14,0067 kg/m³
Trudno rozpuszczalny w wodzie
Zapach: -bezwonny,
Palność: nie podtrzymuje palenia
Temperatura topnienia 63,14 K ( -210,01 °C)
Temperatura wrzenia 77,35 K (-195,8 °C)

pzdrr . ; ]
55 4 55
2009-10-22T17:22:02+02:00
Gęstośc 1,2506 g/dm3
Temperatura topnienia -209 οC
temperatura wrzenia –195,8 οC.
38 2 38
2009-10-22T18:15:57+02:00
Gęstość -0,808
Palność- nie wiem;(
Tem. topnienia- minus 210
Tem. wrzenia- minus196
26 2 26