Odpowiedzi

2010-03-08T21:38:28+01:00
A) 181,25
b) 2994
c) 200m
d) 220
e) tu nie jestem pewien ale chyba 10000
.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:46:35+01:00
A
100% - 1450 zł
12,5% - x
x*100%=1450 zł *12,5%
x=181,25zł
B
100% - 3000zł
0,2% - x
x*100%= 3000 zł*0,2%
x=6zł
3000Zł - 6zł= 2994zł
C
160m - 100%
x - 125%
x* 100%=160m*125%
x=200
160m+200m=360m
D
100% - x
145% -319
x*145=31900
x=220
E
100% - x
0.03% - 3
x*0.03%=300
x=10000