Odpowiedzi

2010-03-08T19:33:16+01:00
Ojczę dziękuję Ci za posiłek ,którym teraz się pożywiamy .
Dziękuję Ci za te chwilę spędzone z rodziną,za tą piękno atmosferę .
Amen
3 5 3
2010-03-08T19:34:20+01:00
Panie boże mój nad moim posiłkiem stój
I bądź przy tym stole by nie brakło chleba nam !




Dziękujemy panie za ten nakryty stół
Dziękujemy za posiłek pobłogosławiony !
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:53:47+01:00
Przed posiłkiem :
dzięki ci Boże ze możemy rodzinnie usiąść przy tym stole i ze mamy co do ust włożyć pobłogosław panie posiłki zebrane na tym stole
po posiłku:
dziękuje ci Boże za ten posiłek i twoje błogosławieństwo boże prosze spraw by nigdy nie zabrakło nam jedzenia i zebyśmy zawsze nieli co do ust włożyć
5 5 5