Odpowiedzi

2010-03-08T19:43:32+01:00
Lublin,8.03.2010r.
Szanowna Pani!
Z wielką prośbą zwracam się do Pani w sprawie zmianie strojów piłkarskich reprezentacji Polski. Proponowałbym aby były ona bardziej weselsze oraz wykonane z innego materiału. Szczegóły podaje do dołączonej kartki. Myślę, że zmiana tych strojów wyszłaby na lepsze, gdyż aktualne koszulki i spodenki są wykonane z nieprzepuszczającego powietrza materiału.



Przewodniczący Młodszego Klubu Sportowca
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:46:01+01:00
!


Piszę , do pana w apelacji o zmaine strojów piłkarskich w reprezentacji Polski .
Uważąm , że powinny one mieć ciemniejszy kolor , ponieważ po powrocie z meczu nie można doprać jasnych koszulek . Spodenki są , za krótkie i często za bardzo obcisłe co uniemożliwia dużę kroki . Moim zdaniem powinny mieć czerwony kolor z dodatkami białego , by dalej symbolizowały nasze państwo . Dużo prościej było by je doprać . Gdyby były luźniejsze piłkarze prośćiej mogli by się przemieszczać po bolisku .
Mam nadzieję , że rozważy pan moją prośbę oraz , żę spodobał się panu mój pomysł .