Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:36:25+01:00
A) 3x+1 dla x= -1
3*(-1)+1=-3+1=-2
b) 5-2y dla y=1
5-2*1=5-2=3
c) a(2a+1) dla a=1
1(2a+1)= 2*1+1=2+1=3
d) s2-1 dla s= -3
-3*2-1=-6-1=-7
2010-03-08T19:38:30+01:00
3x+1 .
3*(-1)+1
-4+1
X=-1

5-2y
5-2*1
5-2
y=2

a(2a+1)
2a+1
2+1
a=3

s2-1 dla s= -3

(-3)*2 - 1
-5 -1
s=6
2010-03-08T19:39:22+01:00
A) 3x+1=3*(-1)+1=-3+1=-2
b) 5-2y =5-2*1=5-2=3
c) a(2a+1) =2a^2+a=2*1^2+1=2+1=3
d) s2-1 =-3*2-1=-6-1=-7