Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:37:34+01:00
Spanie
chodzenie po świerzym powietrzu
wylegiwanie się po świerzej trawie
2 2 2
  • k95
  • Rozwiązujący
2010-03-08T19:40:17+01:00
Formami wypoczynku są różne formy, np: forma wypoczynku na powietrzu:
spacery
uprawianie sportu
forma wypoczynku w domu:
oglądanie tv
czytanie książki
i inne np:
wycieczki
zwiedzanie miejsc
odpoczynek nad morzem
chodzenie po górach
2 5 2