Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:45:13+01:00
- prysznic zamiast kąpieli
- kupowanie proszków bez fosforanów
- nie mycie auta nad rzeką
- melioracja wód
-budowa oczyszczalni ścieków
- ochrona wód podziemnych
- budowa odsalarni wód
- wykorzystywanie samochodów o napędzie hybrydowym
- wykorzystywanie alternatywncyh zrodeł energii
- regulacja dna rzeki
- ulepszanie metod nawadniania pól
- budowa zbiorników retencyjnych
-budowa zapór wodnych
- stosowanie w przemysle procesow malo wodochlonnych -używanie pralki i zmywarki tylko wtedy kiedy trzeba
2010-03-08T19:45:47+01:00
Zakręcać wodę przy myciu zębów
wrzucać więcej ubrań do prania
Prać ręcznie ponieważ wtedy wiemy ile zużyjemy wody
Brać prysznic zamiast kąpieli wiadomo że wtedy zużywamy mniej wody
dokręcać krany a gdy uszczelka jest zepsuta wymienić ją
brać mniej wody do gotowania posiłków
należy brać jej tle ile wiemy że na pewno tyle będzie nam potrzebne (np. gotując zupę)
Mycie ręczne zastąpić zmywarką która pochłania mniej wody
nie należy wylewać niepotrzebnej wody. nią można np.podlać kwiatki
nie należy używać gorącej wody do rozmrażania mięsa
Myj samochód w myjni, która stosuje recykling wody.
Unikaj zbędnego spłukiwania toalety. Chusteczki, owady i inne tego typu śmieci wynieś raczej do kosza na odpadki, niż do toalety.
Trawnik podlewaj oszczędnie
1 5 1