Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2011-07-13T11:17:14+02:00

Oznacza to że wewnątrz dana osoba jest taka cicha, skromna niczym zakonnica, a na zewnątrz próbuje udowodnić że świetnie się bawi na imprezach itp.

4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2011-07-13T11:32:23+02:00

oznacza to że wewnątrz osoba jest cicha tzw.szara myszka, a zewnątrz to ze lubi chodzic na imprezki, poszaleć na nich.

 

Za wszelkie błędy przepraszam ;)

3 3 3