Łatwe ,
Napiszę dedykacje , które mogłabyś umieścic nz swoim zdjeciu , dla następujących osob .
a) kolegi z klasy .
b) kolegi z zagranicy,którego znasz z listów
c) wychowawczyni
klasy
d ) swoim wielbicieli,którzy przyznali Ci tytuł Nastolatka Roku .

Prosze sobie wybrac jedno ! i tylko na to jedną ładnie napisać.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:45:19+01:00
D ) swoim wielbicieli,którzy przyznali Ci tytuł Nastolatka Roku .


Dziękuję wszystkim za cenne głosy dzięki, którym spotkał mnie taki zasczyt .Chciałabym zadedykować Państwu jedną z moich ulubionych piosenek : " ..... " . Jeszcze raz bardzo dziękuję !
1 1 1
2010-03-08T19:50:43+01:00
Dla najlepszego kumpla- Kuby, który zawsze mnie wspierał.
1 5 1