Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:44:03+01:00
X+y=670}
x-y=250}

x+y=670 |-y
x=670-y

670-y-y=250 |-670
-2y=-420 |/(-2)
y=210

x+210=670 |-210
x=460

podrawiam i odpowiedź zostawiam ;)
licze na naj
2010-03-08T19:45:14+01:00
X + y = 670 / -y
x - y = 250

x = 670 - y
(670 - y) -y = 250

x = 670 - y
670 - 2y = 250 / -670

x = 670 - y
-2y = -420 /:(-2)

x = 670 - y
y = 210

x = 670 - 210
y = 210

x = 460
y = 210
2010-03-08T19:45:50+01:00
X-pierwsza liczba
y-druga liczba

x+y=670
x-y=250

x=670-y
670-y-y=250

x=670-y
-2y=250-670

x=670-y
-2y=-420/:-2

x=670-y
y=210

x+y=670
y=210

x+210=670
y=210

x=670-210
y=210

x=460
y=210