Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T17:19:49+02:00
L.poj.
M. truskawka
D. truskawki
C. truskawce
B. truskawkę
N. (z) truskawką
Ms. (o) truskawce
W. truskawko

l.mn.
M. truskawki
D. truskawek
C. truskawkom
B. truskawki
N. (z) truskawkami
Ms. (o) truskawkach
W. truskawki
2009-10-22T17:21:32+02:00
l. pojedyncza: l mnoga:
Mianownik: truskawka truskawki
Dopełniacz: truskawki truskawek
Celownik: truskawce truskawkom
Biernik: truskawkę truskawki
Narzędnik: (z) truskawką (z) truskawkami
Miejscownik:(o) truskawce (o) truskawkach
Wołacz: (O!) truskawko! (O!)truskawki

Pozdrawiam:)