Odpowiedzi

2010-03-08T19:45:35+01:00
- bunt gladiatorów przeciwko walkom
-dołączenie do spartakusa niewolników
i wspólny bunt
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:12:18+01:00
Odpowiedz wyżej jest błędna.

Powstanie Spartakusa upadło ponieważ, dwóch wodzów nie zgadzało się ze sobą i podzielili się na dwa odzialy przez co utracily swą siłę. Drugim powodem było brak pozywienia i wyposażenia .

To jest napewno dobrze
1 3 1