Odpowiedzi

2010-03-08T19:45:56+01:00
A) OCHRONNĄ, naskórek
b) TERMOREGULACYJNĄ, naczynia krwionośne
c) WYDALNICZĄ, też gruczoły
d) WYDZIELNICZĄ, gruczoły
e) OBRIERANIA BODŹCÓW zakończenia nerwowe
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:50:57+01:00
A) ochronną :
naskórek
B) termoregulacyjną :
tkanka podskórna
C) wydalniczą : skóra właściwa
D) wydzielniczą :
skóra właściwa
E) odbierani bodźców :
zakończenia nerwowe
2 3 2