Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:44:15+01:00
Ponieważ ziemia wykonuje ruchy wokól słońca i nie zawsze jest w tym samym miejscu.
2010-03-08T19:46:35+01:00
Zmiana klimaty ocieplnie lub ochłodzenie ale nie jestem pewny sprawdz w szkole zobacz jak mają inni ale chyba tak
1 1 1
2010-03-08T19:53:20+01:00
Główną przyczyną występowania pór roku podczas ruchu obiegowego jest nachylenie osi ziemskiej oraz eliptyczny, nie kulisty kształt orbity ziemskiej. Co za tym idzie różna odległość Ziemi od Słońca w ciągu roku.
2 5 2