Odpowiedzi

2010-03-08T19:45:40+01:00
Jednego koloru jest 13 kart
P(A)=1/13
2010-03-08T19:46:03+01:00
Ω=C¹₅₂=(⁵²₁)=52!/1!(1-52)!=51!*52/51!*1=52
A=52/4=13
P(A)=13/52=1/4
odp.prawdopodobieństwo wylosowania trefla jest równe 1/4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:48:40+01:00
52 - liczba kart w talii
52 : 4 = 13 - liczba kart jednego koloru

prawdopodobieństwo :

13 : 52 = 1 : 4

Odp. Prawdopodobieństwo wylosowania trefla wynosi 1 do 4.