Odpowiedzi

2010-03-08T19:45:25+01:00
1. Rachunek sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera spowiedź
5. Zadość uczynienie Panu Bogu i Bliźniemu.
A jakby się pytali które przykazanie jest najważniejsze to 2, ponieważ bez niego spowiedz jest nie ważna!
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T19:46:03+01:00
1. Rachunek sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera spowiedź
5. Zadość uczynienie Panu Bogu i bliźniemu.
32 4 32
2010-03-08T22:22:04+01:00
Rachunek sumienia, żal za grzechy , mocne postanowienie poprawy , szczera spowiedż , zadoścuczynienie panu bogu i bliżniemu
16 3 16