Odpowiedzi

2010-03-08T19:50:15+01:00
Arabowie spopularyzowali uprawe wielu roslin np trzciny cukrowej ryżu bawełny lenu
arabowie produkowali szklo ceramike tkaniny weroby ze stali zwlaszcza miecze
u arabow rozwijala sie matematyka medycyna astronomia
architektura arabow opierala sie na sztuce bizantujskiej wybudowywano tak jak oni wielkie palace i meczety
84 2 84
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:53:59+01:00
Bedace dzielem arabow- Zbiór baśni księgi z 1000 i 1 nocy, polskie słowa pochodzenia arabskiego np. cyfra, arabezki- motywy roślinne i geometryczne w zdobnictwie.
przyjere przez arabow od innych ludow - Sposób zapisywania cyfr (przejęte z Indii), technika wytwarzania papieru (z Chin).
74 4 74