Odpowiedzi

2010-03-08T19:51:19+01:00
Wyspa jest mała i piękna. Rośnie na niej dużo palm kokosowych i innych egzotycznych roślin. Na około wyspy rozciąga się wspaniały ocean. Tam zawsze świeci słońce i jest ciepło. Na obszernych i czystych plażach można się opalać i kąpać w wodzie.
20 4 20
2010-03-08T19:51:54+01:00
Moja wymarzona wyspa, znajduje się tam gdzie nikt nie może jej znaleźć. Nie jest ogromna, ani malutka, jest po prostu w sam raz dla mnie i moich przyjaciół. Kiedy tam jestem wszędzie naokoło otaczają mnie zielone lasy, bujna, kolorowa roślinność, wysokie wodospady i piękne, turkusowe morze. Są na niej zwierzęta, ale tylko te, które nie zagrażają człowiekowi, dlatego zawsze mogę dostrzec tam sarny, zające ale i te tropikalne zwierzęta: papugi, kangury, słonie. MOja wyspa przypomina świat z filmu Avatar, jest piękna, kolorowa i magiczna.
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:52:56+01:00
Moja wyspa jest bardzo wspaniała, ponieważ na niej wszystkie marzenia stają się realne. Można wymarzyć sobie najdroższą rzecz lub cokolwiek ,a ona to spełnia. Znajdują się na niej bardzo interesujące przedmioty. Od czasu do czasu odwiedzają ją złe duchy lecz na wyspie stoi strażniki ,który odganie je do powłoki kuli ziemskiej. Materialne rzeczy nie mają tam za bardzo znaczenia , ponieważ moi znajomi którzy się tam znajdują nie potrzebują ich lecz tylko uśmiechu drugiej osoby . Jestem bardzo szczęśliwa ,że mam taką wymarzoną wyspę. ; )
17 3 17