Odpowiedzi

2010-03-08T19:49:30+01:00
Miejscowość, data

Do Ministra Edukacji Narodowej

Jesteśmy uczniami .... w .... (woj. .... ).
Zwracamy się do Pana z prośbą o wydanie zarządzenia, aby końcowa ocena z języka niemieckiego nie była brana pod uwagę do średniej ocen.
Prośbę swą uzasadniamy tym, że jest to przedmiot nieobowiązkowy. Zbyt mała liczba godzin (jedna tygodniowo) uniemożliwia nam opanowania tego języka w stopniu przynajmniej podstawowym.
Liczymy na zrozumienie i pozytywne rozpatrzenie naszej prośby. Z góry dziękujemy.

Z poważaniem -
uczniowie klasy
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:55:11+01:00
Drogi panie ministrze
w niniejszym liscie zwracam sie do pana s prosba zeby ministerstwo przestało zminiejszac liczbe godzin zajeć W-F w szkole.
Moim argumentem jest to ze młodziez potrzebuje rozrywki jakies wolnej lekcji.W dzisiejszych czasach wychowanie fizyczne jest jedyną ogrzutnią w szkloe.Uczymy sie na nim róznych ciekawych rzeczy zwiazanych znasza sprawnoscia fizyczna.rOBIMY WIEL CWICZEN.Zamiast siedziec prezd komputerem cwiczymy aby nasze miesnie nie zanikły.Utrzymujemy dzieki temu sprawnosc fizyczną.
Prosze wiec pana o to rzeby pan nie odwoływal już wiecej wf
3 5 3
2010-03-08T19:55:28+01:00
Kraków. 28.09.2010rok
Panie Ministrze!
Zwracam się z prośbą o zmniejszenie godzin w-f w klasie 6b Szkoły Podstawowej nr 48, gdyż 12 godzin tygodniowo to zbyt dużo. Potem nie mamy czasu na naukę i jesteśmy bardzo zmęczeni. Proszę o rozważenie mojej prośby. Z góry dziękuję!

Michał Ratajczak
9 2 9