Zad.1
Za pierwszą godzinę wypożyczenia roweru należy zapłacić n zł, a za każdą następną rozpoczętą godzinę m zł. Ile trzeba zapłacić za wypożyczenie roweru na 2 godziny, a ile na 6 godzin? Ile trzeba zapłacić za wypożyczenie roweru na 3,5 godziny?

zad.2
Opisz wyrażeniem algebraicznym, ile centymetrów ma:
m metrów, d decymetrów i c centymetrów.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:54:01+01:00
Zad.1
n+m (wypozyczenie na 2 godziny)
n+5m (wypozyczenie na 6 godzin)
n+2,5m (wypozyczenie na 3,5h)
zawsze od liczby godzin odejmujemy pierwsza ktora kosztuje n, a natsepne kosztuja m wiec musimy je pomnozyc przez liczbe godzin ktore zostaly.


zad.2
1m - 100cm
m metrom- 100m centymetrom

1dm- 10cm
d decymetrow - 10d decymetrow

1cm- 1cm
c centymetrow = c centymetrow
9 4 9
2010-03-08T19:56:15+01:00
Zad.1
na 2 godziny
n+m

na 6 godzin
n+5m

na 3,5godziny
n+3m

zad.2
m metrów
100m

d decymetrów
10d

c centymetrów.
c
15 4 15