Odpowiedzi

2010-03-08T19:54:37+01:00
Kino jest formą relaksu. Możemy poznać tam ciekawych ludzi którzy np. mają wspolne zainteresowania (chodzi mi o reżysera np. ; ) ) Oglądając film w kinie nie musimy tracić czasu na czytanie ksiązki o tym samym 'temacie' (przepraszam nie wiem jak poprawnie napisac to zdanie. ;D mysle ze sie zorientujesz o co chodzi ) Oglądając film widzimy 'wszystko'. Nie musimy się domyślać co i jak wygląda.

Nic więcej nie przychodzi mi do głowy. ;)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • k95
  • Rozwiązujący
2010-03-08T19:57:17+01:00
Warto chodzić do kina, ponieważ chodząc na seansy można dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy, pośmiać się, obejrzeć komedie ze znajomymi, lub na romans ze swoja sympatią. Kina oferują bardzo, duży wybór rożnego rodzaju filmów. Możemy iść na horror i na komedie, na romans i na tragedie, na dokument i film fabularny. Naprawdę jest w czym wybierać. Kino to połączenie rozrywki z nauką. Warto się tam udać!
3 4 3
2010-03-08T19:57:27+01:00
Do kina warto chodzić dlatego, że do kina lepiej jest iść np. z kolegami, dziewczyną.Zawsze to jakaś atrakcja.Głupio by to zabrzmiało : "Przyjdź do mnie jutro na film DVD" lepiej powiedzieć "Może byśmy poszli do kina??".Jak wiadomo nawet jeśli ustawi się głośność w telewizorze na max to po pierwsze : Zagwarantowane awantury z sąsiadami, Po drugie nawet maksymalna głośność w tv nie dorównuje tej w kinie.W kinie jest duży ekran, widać szczegóły, dokładniej widać bohaterów, akcję
W telewizorze też to widać, ale napewno nie ma takich efektów jak w kinie.
2 3 2