Wołga, Dunaj, Dniepr, Tamiza, Wisła, Pad, Ren, Ural, Dniestr, Łaba, Loara, Tag, Peczora, Dźwina.


1. Zlewisko oceanu Atlantyckiego .....
2. Zlewisko oceanu Arktycznego.....
3. Zlewisko obszarów bezodpływowych ....

Proszę o poprawne wykonanie pracy. To jest zadanie 7b str 71 z ćwiczeń do klasy 2 Geografii Edward Dudek. Pozdrawiam

2

Odpowiedzi

2010-03-08T20:08:09+01:00
1. Zlewisko oceanu Atlantyckiego :
*Dunaj, Wołga, Dniepr, Pad, Ren, Dniestr, Loara, Tag,
2. Zlewisko oceanu Arktycznego :
*Peczora,
3. Zlewisko obszarów bezodpływowych :
*Tamiza, Wisła, Łaba, Dźwina, Ural
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:12:26+01:00
1. Zlewisko oceanu Atlantyckiego -Tag,Łaba,Ren,Dniepr,Peczora
2. Zlewisko oceanu Arktycznego -Wisła,Wołga,Loara,Dniestr,Loara
3. Zlewisko obszarów bezodpływowych -Dźwina,Tamiza,Pad,Ural,
4 2 4