Proszę napiszczie mi jak sie wymawia każde z tych zdań/słów
I 2 mniej ważne na polski przetłumaczcie , albo chociaz o co chodzi w tym tekście . :

Breaceface animated series brodcast by Channel ZigZap. The film was created with a view to teenagres , for whom many scenes with him , recall their own lives .

This is a story about a teenager named Sharon , who struggles with the typical problems of adolescence .Support her two best friends - Mary and Connor. Her partners are divorced . Her mother is a psychologist , and musician dad.Has two brothers Adan and Josh .It has a variety of animals , inculding dogs and cats . It vegetarian who is partcipating in the proters .Nickname braceface took to the orhodontic apparatus that cause the troubles of the titlen character

2

Odpowiedzi

2010-03-08T20:17:13+01:00
Brisfejs emimejted series brodkast baj Czanel Zig Zap. De film łos kreated łit a viu to tinejdżers for łom meny scenes łif him rekal tejr ołn lajws.
Dis is story ebaut a tinejdżer nejmed Szaron. Hu strugels wif de tipikal problems of adolscenc. Suport her tu best frends Mari and Konor. Her parents ar divorsed her mader is a psyhologist and miusikan dad had tu broders Adam and Dżosz it has fariety of animols inculding dogs end kats it wegetarian hu is partkiaping in de posters nik nejm brifejs tuk tu de ortogontik aparatus dat kas de troubyl of de tilten charakter

Mam nadzieje ze pomoglam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:22:18+01:00
Brisfejs enimejtd siries brodkast baj czanel zigzap de film łos kriejtd łif e wiw tu tinejdżers for hum menu sajens łif him rikol weir ołen lajws.

dis is e stori ebałt e tinejdżer nejmd szaron hu strugles łif de tipicel problems of edolisajens supot her tu best friends mery end konor her parents ar diworsd her mader is e psicholodżist end miuzyszyn dad has tu braders adan end dżosz. it has e wariti of animals inkalding dogz end kec it wegetarien hu is partseipeting in de proters niknejm brejsfejs tuk tu de orodontik ejpiratus dat kaus de trabels of de titlin charakter.


jest filmem animowanym brodcast serii przez kanał ZigZap. Film powstał z myślą o nastolatkach, dla których wiele scen z niego, przypomna własne życie.

Jest to opowieść o nastolatce o imieniu sharon, która zmaga się z typowymi problemami wieku dorastania. Wspieraja ją dwaj najlepsi przyjaciele - Maria i Connor. Jej rodzicce są rozwiedzeni. Jej matka jest psychologiem, tato muzykiem . ma dwóch braci Adan i Josh. Posiada różne zwierzęta, inculding psów i kotów. Jest wegetarianinem, który jest partcipating w proters. Pseudonimaparatka wziął się od aparatu ortodotycznego, że przyczyną kłopotów titlen charakter.
?