Odpowiedzi

2010-03-08T19:54:20+01:00
Po wojnie Fidel Castro chcial na Kubie wprowdzic komunizm tak jak ZSRR. USA jak sie dowiedziala ze Kuba chce zbudowac bombe atomowa otoczyla Kubę i w ten spob rosyjskie statki nie mogly lądować na Kubie. A dlaczego grozilo to wojną ? Gdy statek rosyjksi zblizyl się pod Kubę i zauwazyl statki z USA to zawrocil, ale gdyby wtedy USA zniszczylo rosyjskie statki,Rosja zdenerwowana wypuscila by bombpe atomowa, wtedy USA zrobilby to samo, a wojna bylaby by krotka ale caly siwat by wytrzelilo w kosmos.Tak samo byla wojna w Azji powstalo nowe panstwo Izrael, a nastepnie doszlo do 3 wojen miedzy Izraelem palestyna i Vietnamem. USA bylo za Izraelem.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:56:26+01:00
Cały świat czekał na zakończenie II wojny światowej, ludzie żyli w ciągłym strachu przed nadejściem kolejnej wojny oraz w ciągłym strachu przed groźbą uzycia bomby atomowej. to powiedzenie dotyczyło również strachu przed wojną zbrojną do której na szczęście nie doszło, był natomiast prowadzony wyścig kulturalny i naukowy
3 5 3