Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:57:58+01:00
1. Czcij jednego boga.
2. Imię Boga uważaj za święte.
3. Pamiętaj, abyś dzień święty święcił.
4. Czcij ojca swego i matkę swoją.
5. Szanuj życie innych
6. Bądź wierny
7. Szanuj rzeczy innych
8. Mów prawdę o bliźnim.
9. Traktuj żonę bliźniego jak swojego bliźniego.
10. Ani żadnej rzeczy, która jego jest.

Liczę na naj;)
1 5 1
2010-03-08T20:23:37+01:00
1.Będziesz czcił tylko jednego boga.
2.Imię Boga będziesz wymawiał tylko wtedy , kiedy to konieczne.
3.Dzień święty masz obchodzić.
4.Szanuj ojca i matkę.
5.Daruj życie innym.
6.-
7.Jeśli chcesz mieć jakąś rzecz to ją kup.
8.Mów prawdę o bliźnim.
2010-03-08T21:56:29+01:00
1. Będziesz oddawał cześć tylko Jedynemu Bogu.
2. Będziesz wzywał imię Pana tylko w potrzebie.
3. Pamiętaj abyś dzień święty święcił.
4. Czcij ojca swego i matkę swoją.
5. Chroń życie własne i bliźnich.
6. Pozostawaj w czystości.
7. Bądź zawsze uczciwy.
8. Mów zawszę prawdę.
9. Niech myśli twoje będą zawsze skromne.
10. Szanuj każdą rzecz bliźniego twego.