Odpowiedzi

2010-03-08T20:05:54+01:00
1. Napój składa się z soczystych pomarańczy ,cukru,wody,jabłek
2.Witam wszystkich prezentujemy zupełnie nowy produkt orzeźwiający słodki i pyszny
3.Zapraszamy do kupna soku pomarańczowego z dodatkiem jabłek
tylko teraz jak kupisz 1 drugi dostajesz gratis
4.Witam wszystkich serdecznie i zapraszam
do kupna soczku pomarańczowego z dodatkiem jabłka soczystego
gwarantuje że wam posmakuje bo gdy ktoś pije sok pomarańczowy ten się dobrze czuje !
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:10:07+01:00
1)
a) Jedyna taka okazja! Promocja nowego, poręcznego LG KP500!
b) Skuteczne tabletki na ból gardła ! Nowość!
2)
a) Już dziś odwiedzając sklepy Lidla otrzymasz rabat -15% na zakupy !
b) 22.03 w południe na stadionie ,, Horyzont '' im. Adama Małysza odbędzie się mecz rozegrany między ŁKS. a WIDZ. - niezapomniane emocje !!
3)
a) Chcesz być właścicielem najnowszego BMW? Wyślij sms'a o treści BMW na nr *****
b) Weź udział w losowaniu o 1.000.000 zł. Robiąc zakupy w Piotrze i Pawle wrzuć paragon do danej urny! Może to szczęście sprzyja Tobie!
4)
a) Przyjdź do Tesco marca ósmego,
Otrzymasz kwiatka ładnego.
Myślimy o naszych klientkach,
Chcemy by kobieco czuły się w naszych marketach !
7 4 7