Odpowiedzi

2010-03-08T19:55:07+01:00
Programy multimedialne umożliwiają interakcyjne prezentacje informacji w postaci obrazów, sekwencji wideo, którym towarzyszy narracja i dźwięk. Wszytko to sprawia, że takie programy są obecnie jednym z najpopularniejszych źródeł wiedzy o otaczającym nas świecie. W polsce pojawiło się w ostatnich latach wiele interesujących programów tego typu. Są wśród nich encyklopedie, leksykony, poradniki i programy do nauki.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:55:31+01:00
-Ogladanie filmów
-Słuchanie muzyki
-tworzenie nowych utworów muzycznych
-tworzenie tzw parodi filmów
8 4 8