!!Uwaga dużo punktów !!
Dużo punktów
W miejscach wyznaczonych napisz, który to wiek i połowa:
a)przybycie z Konstantynopola do państwa wielkomorawskiego Cyryla i Metodego
data______wiek______połowa______(połowa czyli np II połowa X wieku)

b)Przyjęcie chrztu przez Włodzimierza Wielkiego
data______wiek______połowa______


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:01:50+01:00
A) Data 863r. wiek IX II połowa

b) Data 988r. wiek X II połowa
13 4 13
2010-03-08T20:04:00+01:00
A) rok 862,wiek IX,II połowa IX wieku.
b) rok 988,wiek X, II połowa X wieku.
:)
81 4 81