Odpowiedzi

2009-10-22T17:28:57+02:00
Wymagania systemowe
Aby korzystać z oprogramowania Skype, komputer musi spełniać następujące wymogi systemowe.

Minimalne wymagania systemowe:
system operacyjny Windows 2000 lub XP
procesor 400 MHz
128 MB RAM
15 MB wolnego miejsca na twardym dysku
karta dźwiękowa, głośniki i mikrofon
łącze internetowe (typu dial-up: modem o minimalnej przepustowości 33,6 Kbps lub szybkie łącze: kablowe, DSL, itp.)
Jeśli jednak chcesz korzystać z wszystkich zaawansowanych funkcji Skype oraz z najwyższej jakości dźwięku podczas połączeń, zalecamy następującą konfigurację.

Zalecane wymagania systemowe:
system operacyjny Windows 2000 lub XP
Procesor 1 GHz
256 MB RAM
30 MB wolnego miejsca na twardym dysku
Karta dźwiękowa typu pełny duplex (większość kart wyprodukowanych po 1998 r), słuchawki
Połączenie internetowe za pośrednictwem kabla, DSL lub inne szybkie łącze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T17:29:09+02:00
Może to Ci się przyda:
http://www.webpacket.net/newsy.php?id=138
:)
2009-10-22T20:20:44+02:00
Skype ma możliwość konferencji czyli rozmowy na raz z kilkoma osobami ;]