Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:02:19+01:00
I x
II x+2
III 2x
IV 2x

x+x+2+2x+2x = 32
6x+2 = 32
6x = 30 |:6
x = 5

I 5
II 7
III 10
IV 10
2 5 2
2010-03-08T20:02:43+01:00
Ob=32
a-podstawa 1
b-podstawa 2
c-ramię

a+b+2c=32
a+a+2+4a=32
6a=30

a=5
b=7
c=10
1 5 1
2010-03-08T20:15:01+01:00
W trapezie równoramiennym o obwodzie 32 cm jedna z podstaw jest o 2 cm krótsza od drugiej i dwa razy krótsza od ramienia.Oblicz długości boków tego trapezu.

a+b+2c=32
a=b+2
c=2b

b+2+b+2*2b=32
b+2+b+4b=32
6b+2=32
6b=30
b=5

b=5 cm
a=7 cm
c=10 cm
c=10 cm
sorry, coś dziś mi nie idzie
1 5 1