1.Jaki będziesz, gdy skończysz gimnazjum?

2.Wymień znane ci grupy młodzieżowe

3.Cechy pozytywne dzisiejszej młodzieży

4.Cechy negatywne dzisiejszej młodzieży.

5.Kto jest Twoim autorytetem

6.Czego boi się współczesny uczeń?

7.Cechy dobrego nauczyciela

8.Cechy nauczyciela nie posiadającego autorytetu

9.Twoim zdaniem fala szkolna to:

2

Odpowiedzi

2010-03-08T20:04:38+01:00
1.Myślę ze bedę fajną dziewczyną która bedzie chciała smakować życia.
2.Paczki.przyjaciele.grupa koncertowa
3.Uprzejma,mądra,dobra ,wyrozumiala,miła
4.Pijanstwo,bijatyki,chamstwo,nieuprzejmosc.
5.Koleżanki ze szkoły ; D
6.Tego że ludzie ze szkoły nie bd go akceptowac.
7.Wyrozumiała,dobry,miły,uprzejmy,fajnie
8.Myśle zę niewyrozumiałosc i chamstwo
9.Nauka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:09:20+01:00
1.Ja jak skończę gimnazjum będę odpowiedzialny za swoje decyzję, oraz kreatywny aby otrzymać dobra pracę.

2. Związek harcerski,

3. Chęć zrzeszania się, organizowania wycieczek,

4. Lenistwo, brak zapału, chamstwo, zachowywanie się dziecinnie, nie szanowanie starszych ludzi, brak zrozumienia dla rówieśników i osób potrzebujących.

5. Jan Paweł II

6. Współczesny uczeń boi się nauczycieli, kolegów, przyszłości.

7. Kreatywność(chodzi o ciekawy tok pracy na lekcji), miły,pomocny,wyrozumiały.

8. Niewyrozumiałość, nieufność, nie obchodzi go to co czy uczniowie rozumią czy nie.

9.Twoim zdaniem fala szkolna to: Prześladowanie się nad rówieśnikami, a nawet coraz częściej spotykane znęcanie się nad młodszymi, zazwyczaj psychiczne ale zdarza się też fizyczne(cielesne)