Odpowiedzi

2010-03-08T20:08:54+01:00
Wydzaje mi sie że Cześnik ponieważ on był jeszcez w miare dobry i żadziej popełniał głupstwa : ))
  • k95
  • Rozwiązujący
2010-03-08T20:14:48+01:00
Trudno powiedzieć, który budzi sympatie. według mnie to żaden z nich - obaj to czarne charaktery sa chciwy, podstępni. Ale jesli miałabym wybierać wybrałabym rejenta ponieważ był opanowany i inteligenty.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:22:24+01:00
Sympatię budzi we mnie Rejent Milczek. Jest on opanowaną i małomówną. Panuje nad swoimi emocjami, w przeciwieństwie do Cześnika. Pomimo wielu wad Rejenta (np.: skrytości i zawziętości) polubiłam go bardziej niż Cześnika. :)