Odpowiedzi

2010-03-08T20:11:12+01:00
Szczepionka chroni przed chorobą, ponieważ zawiera niewielką liczbę nieszkodliwych antygenów, po jej otrzymaniu komórki pamięci zapamietują te antygeny i w kontakcie z prawdziwą chorobą szybciej produkują przeciwciała.

Grypa jest choroba sezonowa, dlatego trzeba się na nia szczepić co roku(co roku in na odmiana tego wirusu)
1 4 1
2010-03-08T20:13:03+01:00
Szczepionka chroni ponieważ wstrzykuje się wirusy a organizm je niszczy i tak się uodparnia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:14:52+01:00
Szczepionka chroni przed choroba poniewaz szczepionka to sa żywe, o osłabionej zjadliwości lub zabite drobnoustroje chorobotwórcze dzieki którym nasz system immunologiczny moze sie przygotowac i wytworzyc odpowiednie przeciwciała ochronne wrazie gdyby drobnoustroje danej choroby znalazly sie w naszym organizmie .

Przeciwko grypie nalezalo by sie szczepic co roku poniewaz jest to wirus który często "mutuje" i szybko postają nowe odmiany grypy zagrazajace naszemu kochanemu życiu :)