Odpowiedzi

2010-03-08T20:16:28+01:00
Serdecznie zapraszam na darmowy dzień czekolady !
Nie przegapcie takiej okazji!
Tylko dziś i tylko tu wszystkie rodzaje czekolady za darmo
2010-03-08T20:18:44+01:00
ZAPROSZENIE!!



Serdecznie zapraszamy mieszkańców Wikas na uroczyste przyjęcie, które odbędzie sie dnia 12.03 bieżącego roku, w domu Kultury z okazjii święta czekolady.


Organizatorzy.



przepraszam, ale niewiem czy o to chodzi...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:20:11+01:00
Serdecznie zapraszamy mieszkańców Wilkas na festyn z okazji Święta Czekolady, który rozpocznie się dnia 22.05.2010r. o 9.00 na stadionie ,,Biedroneczka".
W imieniu organizatorów
Jan Kowalski
1 5 1