Odpowiedzi

2010-03-08T20:20:06+01:00
Moim zdaniem nie powinno palić się papierosów w miejsu publicznym. Jaki przykład daje się młodszym pokoleniom. żaden.., a później są pretense, że młodzież pali itp. A czyja to wina!? Rządu oczywiście, bo zezwala na takie coś. Więc teraz niech nie ma pretensji do młodzieży, bo oni rosną i biorą przykład za starszych. Naprawdę fajny przykład dają nam posłowe i ten cały rząd....że się chce płakać!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:22:00+01:00
Uważam że ustawa antynikotynowa w miejscach publicznych jest bardzo dobrym rozwiązaniem, ponieważ dzieci, którzy zobaczą osobę,osoby palące będą chcieli się do niej upodobnić i później zostaną nałogowymi palaczami i jest to nie zdrowe dla osób nie palących, gdyż osoby te w otoczeniu palaczy wciągają ten dym.