Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:26:51+01:00

0,15 cyny zawiera kg brązu
0,15/ 3 = O,5

0,15 + 0,5 + 0,5 = 0,25

Odp.; Ten przedmiot zawiera 0,25 cyny.

Pozdrawiam :):):)
2010-03-08T20:34:04+01:00
1 kg zawiera 0,15kg cyny
więc
1 i 2/3 * 0,15 =
1 i 2/3 * 15/100 (zamieniamy ułamek dziesiętny na zwykły)
5/3 * 15/100 = 75/300 = 5/20 = 1/4 = 0,25kg

odp. brąz z którego wykonano ten przedmiot zawierał 0,25kg cyny

pozdrawiam :)