Odpowiedzi

2010-03-08T20:25:12+01:00
Duchu Świety , modlę sie do Ciebie abyś był przy mnie gdy bede przy uroczystym mym swiecie "bierzmowaniu" Prosze cie rowniez o dobre przygotowanie do niego poniewaz chce wypasc bardzo dobrze i chce wiedziec co pozniej z nim robic. Jestem wiary Rzymskokatolickiej. Duchu Swiety dodaj mi ochoty i zdolnosci aby ta nauka była dla nas pozytkiem doczesnym i wiecznym.
Masz duze wstepy w mojej prosbie jako na kosciol . mam nadzieje ze moja modlitwa wieczerna została przez ciebie wysluchana i mi pomozesz!



Amen
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:28:56+01:00
Duchu swięty .
nie wymagam wiele przyjełam już chrzest a teraz chcę przyjądz następny sakrament czyli bierzmowanie.Staram się godnie uczestniczyć we mszy świętej , odmawiać modlitwy , a teraz uczestniczyc w drodze krzyzowej i gorzkich żalach. Proszę o dobre przygotowanie mnie do tego sakramentu ponieważ jest on mi niezbędny do dalszego zycia chrześcijańskiego potem chcę zostać matką /ojcem chrzesntym a potem wziac slub.
Wierzę w obecność i zbawcze działanie Ducha Św w kościele .
Amen.
6 4 6