Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:23:44+01:00
Santiago przez 84 dni nic nie złowił choć ludzie z jego miasteczka naśmiewali się z niego on nie tracił nadziei i codziennie wypływał w morze, nie zniechęcał się lecz walczył z własnymi słabościami
2010-03-08T20:30:46+01:00
Santiago przez 84 dni był na morzu.ZŁowił on rybę ale potem zjadły ją rekiny.Pomimo materialnej klęski Santiago odniósł moralne zwyciestwo. Mozna powiedziec ze ta wyprawa wyniszczyła go lecz nie pokonała jego wiary w sens powołania rybaka.Doskonale spełnił swój obowiazek.Przy okazji dowiódł niezyczliwym znajomum ,ze jest dobrym rybakiem.Pokonał słabość a zwycięstwo nad soba jest najtrudniejsze. tak mam w zeszycie :p