Odpowiedzi

2009-10-22T17:35:44+02:00
Listopad-100sms-ów
grudzien o 150% więcej czyli 100 +150=250
2009-10-22T17:37:00+02:00
Dane:
100sms- 100%
x razy wiecej sms - 150%
Odp. Wyslal o 0,5 razy wiecej smsow:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T17:39:06+02:00
Układamy proporcje

150% to x natomiast
100% - 100
a więc x= 150%*100/100= 150

100 + 150 = 250 smsów w grudniu

150:100= 1,5

Tomek wysłał o 1,5 razy więcej smsów w grudniu niż w listopadzie.